En timme kvar...

... till fredag! :D

Hur som helst. Nu ligger jag på soffan å datanördar lite. Ska gå å sova snart. Sarah satt i soffan å så säger hon "nu ska jag gå å sova". Men jag lyckades dock övertala henne att hon faktiskt borde duscha först (vi har ju tränat liksom), så nu är hon i duschen.

Träningen va rolig trots att det va storm ute. Som tur va höll sej alla kvar på planen utan att blåsa bort nånstans. Vi har nu haft fotboll fyra dagar i rad så imorgon å lördag är fotbollsfria för att vi sen på söndag åker till Fagersta.

Jag är så sjukt taggad inför imorogn oxå. Sarah ska ju bort så jag har lovat att va chaufför, men när jag inte är det ska jag lägga mej på soffan å bara chilla. Ska ta det så lugnt så det knappt är sant. Sjukt skönt! Blir lite chips, dip å popcorn oxå. Å cola såklart! MUMS!

Men nu ska jag stänga ner datorn. Hörs imorgon!






//Emma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0