Älskar vädret!

Ännu en arbetsdag avklarad, såå skönt!
Imorgon är det fredag, friday friiiday! Mmmm... :)

Emma var ute och roade sig igår så jag passade på att bjuda hem Emilia.
Vi planerade vår kommande utlandsresa i sommar, eller kollade på alternativ i alla fall.
Det kommer i alla fall bli Grekland som vi åker till, så om någon vill ta fanbilder eller något med oss (mig och Emma) så får ni helt enkelt komma dit ;)

Vi kollade även på Notting Hill, den filmen är ju för fin!
Jag satt uppe ända till tolv för att kolla klart på filmen, men konstigt nog var jag inte trött imorse.
Emma och jag diskuterade detta nyligen och vi tror att ju längre man sover desto tröttare är man på morgonen när man vaknar. Dock så blir man tröttare ju längre dagen går när man sovit lite.. Hur ska man få detta att gå ihop?
När ska man få en dag då man känner sig helt utvilad? Förutom på helger dåra.. Där fick ni er en funderare va? ;p

Hoppas ni har haft en fin fin dag och njutit av det underbara vädret!
Emma har inte ens varit ute idag och hon har varit ledig, dåligt va? ;)
Att kasta bort en sådan fin dag som denna genom att ligga hemma i soffan vill man ju inte göra :)

 

Sarah




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0