Vårdcentralen

Buhu. Jag är fortfarande sjuk. Har ringt vårdcentralen idag å bokat tid. Måste kolla min hals. Den är inte bra alls. Det gör så ont att svälja att jag typ inte käkat på två dagar... HUNGRIG! Annars trodde jag först att det va bättre än igår, men är rätt säker på att jag har feber, jag kallsvettas heeela tiden. Fräsch tjej.

Huvudet å resten av kroppen känns att det lever, men förhoppningsvis blir det bättre nån gång. Tur i oturen är att vi inte har nån match i helgen. Trots min sjukdom har jag varit duktig å mailat in en uppgift idag. Tvivlar dock på att den är bra. Haha. Men hon fick in den iaf, dessutom i tid. Alltid nåt.

Nu ska jag krypa ner under täcket innan jag fryser ihjäl. Sova lite lär det bli oxå.





//Emma

Kommentarer
Postat av: C

Krya på dig!;

2010-09-08 @ 13:14:48
Postat av: Emma

Thanks! :D

2010-09-08 @ 17:25:39
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0