Torsdag eller?

Haha det va nån som ringde mej dolt i morse. (Vem fan håller på att ringa dolt till mej hela tiden?). Hur som helst så va klockan strax efter åtta å jag är ledig idag så jag la mej för att sova lite till. Men helt plötsligt blev jag osäker på om det kanske va fredag å jag skulle till skolan. Så jag va tvungen att gå in på kalendern på telefonen å kolla vilken dag det verkligen va. Sjukt. Haha.

Nu är jag vaken å har käkat frukost å kollat lite på tv. Om ett litet tag ska jag ta tag i lite plugg. Förhoppningsvis går det hyfsat fort. Sen vet jag inte riktigt om jag ska bygga lite möbler (är inte mycket kvar nu) eller försöka koppla ihop dator å skrivare. Hmm. Återstår att se. Jag har träning ikväll iaf. Det ska bli kul, men börjar bli riktigt kallt ute, det är mindre skönt.





//Emma

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Hur mycket möbler får plats i er lägenhet egentligen?! :O

2010-09-30 @ 12:48:51
Postat av: Emma

Haha en hel del ;) Du får se på inflyttningsfesten.. höhö

2010-09-30 @ 14:37:27
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja den tok längtar jag efter! ;)

2010-09-30 @ 15:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0