Tisdag

Så va det tisdag igen. Jag kom hem från skolan för ett tag sen å har lagat å ätit lunch. Idag tänkte jag ge mej på nåt som jag faktiskt aldrig lagat förut. Nämligen köttfärssås. Jag kan väl säga att det blev okej. Men det började inte så bra. Först va det liksom en massa sås med lite köttfärs i. Men det tog sej, gick att äta iaf.

Nu är jag lagom mätt, ska ju trots allt äta middag om typ fyra timmar så. Jag vet inte va det är med mej. Känner mej inte helt frisk sen jag va sjuk tror jag. Så jag ska lägga mej på soffan ett tag å vila för att sen röra mej mot träningen. Hoppas på en lika rolig träning som den igår.




Förresten. Jag va sjukt sugen på guacamole igår. Nu har jag köpt det å nachochips. Längtar nåt sjukt till efter träningen ;)


På återseende.

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0