Sovdags

Nu är jag riktigt trött så ska ta å röra mej mot sängen. Träningen va okej idag. Hade några riktiga talanger med oss på träningen idag. Jag måste säga att jag är väldigt imponerad :)

Sen jag kom hem har jag kollat på idol å superstars. Bra program det där. Har dessutom diskuterat resultat inför morgondagens CL med Benji. Vi blir farliga kan jag säga! ;D

Kan även säga att det Sarah skrev igår redan spruckit "Jag ska försöka skriva ett inlägg varje dag". Aa joo tjena. Men det gör inget, ni har ju mej som håller bloggen vid liv ;) haha

Måste även säga att för er som inte har nåt planerat inför imorgon, kom till Bipen 19.00 å kolla på våra herrars kvalmatch upp till tvåan med Peter i målet. Woho! Va bara tvungen att skriva dit Peter då han erkänt att han läsert bloggen ibland. Så Hej Peter ;D haha.






Men nu sängen. Sov gott å dröm sött.



//Emma

Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

sv: nice, vad tränar du då?

ja ska nog ta o sova strax :)

kjam

2010-09-29 @ 00:39:48
URL: http://havii.blogg.se/
Postat av: Malin

jag känner mig verkligen som en talang emma, tack ;)

2010-09-29 @ 08:17:40
Postat av: Emma

Hihi det borde du göra, det vet du ;)

2010-09-29 @ 08:59:07
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0