Söndag

Längesen det kom ett inlägg från mig men det har varit full rulle hela tiden och jag har knappt suttit något vid datan, därav mina uteblivna inlägg.

I fredags var det kickoff på jobbet. Även fast jag var i nyktert tillstånd så hade jag väldigt roligt.
Det roliga med såna fester är att man får se helt nya sidor av människor både privat och i onyktert tillstånd, vissa är som man trodde att dom skulle vara medans andra är helt tvärt emot.

Igår var det match och kräftskiva hos kusinerna på kvällen, jag var även nykter denna kväll då jag var chaufför.
Idag har jag ingen aning om vad som ska hittas på, kanske blir en tur till kallhäll senare ikväll för att se Kallhäll-Viksjö, eller så kanske jag åker till lägenheten för att spackla lite.. Måste ta tag i det där nu.

Btw så har jag fått min iphone också men jag kan inte fixa något konto på itunes store/appstore eller vad det nu heter och det suger! Måste försöka fixa det på något sätt, men det får bli en annan dag!

Vad ska ni hitta på denna söndag?

 

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0