Söndag = ångest

Söndag idag vilket innebär att helgen är slut å en ny vecka väntar. Den här veckan kommer med största sannorlikehet bli bättre iaf då jag iaf känner mej frisk, även fast jag inte är helt frisk än. Men jag kan vistas ute bland folk iaf. Haha.

Jag har haft en jättebra helg iaf. I fredags vet ni va jag gjorde men igår åkte jag till Bålsta tidigt för att kolla på Håbodamernas match. Dom vann med 9-0 å Josse gjorde hela tre mål! Jag är så stolt över henne :). Efter det gick hon å jag å handla, å kolla fotboll för att sen bege oss åt olika håll ett tag för att fixa oss innan det bar av till Christoffer.

Vi skulle nämligen käka kräftor å räkor, å OM vi gjorde. Det va supergott. Jossan å Micke kom oxå å efter maten blev det spel. Pictionary å Charader (stavas?). Vi spelade till sent på natten innan vi alla åkte hem. Det va en oerhört trevlig kväll måste jag säga. Det blev heller inte så mycket tjafs som det oftast blir när vi brukar spela nåt. Haha! Vi är sjuka vinnarskallar allihopa!

Idag har varit en lugn dag. Har försökt plugga lite, men känns som till ingen nytta så nu åker jag ner å kollar på Emils match. Ikväll blir det grillning med familjen å sen lånar jag med mej en bil hem så jag kommer hem fort :).


Den här gamla bilden på oss får duga ;)



//Emma (vem annars?) ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0