Söndag

Söndag å helgen är så gott som slut. Jag har haft en jättebra helg å ska snart röra mej hemåt. Gårdagen inleddes som sagt med match. Den vann vi med 3-0!! :D Oerhört skönt. Jennifer, Ida å Sarah gjorde våra mål. Grymt bra jobbat allihopa :)

Direkt efter matchen åkte jag å Emil hem till mej, jag bytte om å fixa mej å vi åt mat innan vi begav oss in mot hokeyn. Djurgården - Skellefteå. Det va ingen vidare match å Djurgården spelade rätt dåligt, men dom fick iaf med sej en poäng.

Vi kom typ ut först av alla så va absolut inga som helst köer hem. Åkte först förbi mej å hämta lite dricka innan vi åkte till Bålsta. Där fixa jag mej fort som fan å gick sen å mötte upp Christoffer, Niklas, Jocke å några fler sköningar. Det blev lite dricka å sen försökte vi gå till Rilles, men jag ska berätta det i ett annat inlägg.

Kvällen sluta i hyfsad tid i säng iaf. Dagen inleddes med Sibyllakäk med Christoffer å Stefan, sen blev det en vild promenad till Christoffers morföräldrar. Efter det åkte jag hem för att ladda inför Håbo herrars match. Va en viktig match, men den sluta bra. Seger med 5-2. Woho! Bra jobbat grabbar.

Nu sitter jag å kolla på Parlamentet, men när det är slut ska jag snabbt packa ihop mina grejer å burna hem. Får låna med bil hem även idag. Kanon. Jag är skittrött å ska jobba imorgon ;D hihi.







Hur har er helg varit?


//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0