Soffligg

Jag ligger på soffan igen, alla dom bra programmen denna onsdagskväll har börjat. Först ut va idol. (Dock går Superstars samtidigt, men det kollar jag på tv3 play sen). Men fan va jag gillar idol. Ett riktigt bra program måste jag säga. Längtar tills imorgon. Dock har vi sen träning, så missar allt, men får kolla på internet sen, hur sent det än blir. Haha.

Jag har även kommit på att jag inte ätit nå mer än frukost å lite godis idag. Kanske ska gå in till köket å se va jag kan hitta. Vore nog bra om jag äter nånting iaf. Men jag vet inte riktigt va jag är sugen på. Vilka problem. Nån som kan tänka sej komma förbi med lite mat å trevligt sällskap? :)


Fan va jag skulle vilja kunna sjunga... Hur hett är inte det på en skala?


Tv-onsdag fortsätter nu ;)


//Emma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0