SL bläää

Skulle precis iväg till jobbet imorse, när jag såg att ja hade ett missat samtal från Carina.. Vad kan hon vilja såhär på morgonen? - Bara så du vet så är det strömavbrott på gröna linjen, bussar går men de e proppade med folk! Suck... Så hela vägen till Odenplan (5min) fick jag stå uppklämd mot en främmande (läs illaluktande) man, utan att kunna röra mig en cm.. Väl framme på Odenplan rusa alla ut som om de var en skenande antilopdjord jagade av en grupp lejon.. Alla struntade fullständigt i vad som kom i deras väg, läskig syn! Bussen till Stureplan var mkt lugnare och ja fi k till och med sittplats vilket innebar ytterligare 3 varv på halsduken!! :) Hoppas SL fixat strömmen tills ja ska på träningen! /Emilia

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ska vi följa varandra via bloglovin? :)

2010-09-30 @ 15:37:17
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: R

Får tacka för en mycket bra blogg!

2010-09-30 @ 15:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0