Sjuuuk

Fan. Helvetes jävla skit. Jag är skjuk igen. Fan fan fan. Har feber å känner mej som 107 år. Iaf mina leder. Knäna värker av att gå i trappor å resten av kroppen är bara ynklig. Jävla skit. Jag tror inte jag är helt frisk från min halsfluss tyvärr. Känner även lite i halsen.

Hur som helst. Jag åkte till träningen, fick reda på att jag hade feber å klädde på mej alla varma kläder jag kunde hitta å satte mej å kolla. Sarah den lille plutten är oxå sjuk. Feber hon oxå. Stackars oss! Imorgon slutar jag skolan tidigt, efter det blir det hem å kurera sej. Sarah kanske kommer hit så har vi sjukstuga, bäddar ut soffan å lägger oss å kollar på Gossip Girl. Då måste man väl bli frisk?

Nu ska jag iaf bädda ner mej i soffan, eller jag ska hämta mina chips å guacamolen först, sen soffan å kolla Superstars på tv3 play. Sen blir det sova. Måste. Bli. Frisk.





//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0