Sjuk!

Okej. Frågetecknet har rätats ut till ett utropstecken. Jag ÄR sjuk. Gick inge vidare med min plan att träna bort det igår. Jag har så ont i halsen att jag inte ens kan svälja. Huvudet å ryggen värker å så tror jag att jag har en släng feber på det. Kan det bli bättre?

Dessutom hade jag absolut ingenting hemma vid såna här sjukdagar så Sarah va så söt å kom hit på hennes lunch å hade med sej halstabletter, ipren, soppa å te! Uppskattas verkligen!

Jag har sovit typ heela dagen. Orkar inte göra nåt annat. Missar lagaktiviteten med käk å bowling idag. Det suger. Fan fan fan. Hungrig är jag oxå. Tyck synd om mej eller kom hit med lite käk! :P



//Emma

Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

sv: haha aj då :P..

jo då riktigt trevligt faktiskt :D

kjam

2010-09-07 @ 22:58:22
URL: http://havii.blogg.se/
Postat av: Malin

Ingen förstår hur dåligt du mår!!

Krya på dig!

2010-09-08 @ 08:40:08
Postat av: Emma

Nääe, ingen förstår :( Haha! Tack Malin :)

2010-09-08 @ 11:51:34
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0