Shopping

Nu är jag äntligen hemma igen efter flera timmar på stan. Benen värker. Haha. Jag fick med mej en massa hem. Köpte ett par nya fotbollsskor oxå. Mina andra har börjat gå sönder, så kan lika gärna springa in dom nu än vänta till nästa säsong.

Åkte till kiropraktorn, men han va inte där, så jag åkte till Daglivs å handla istället. Va jättekul att träffa alla där igen :) Har saknat dom lite. Hihi. Sen efter allt rännande fram å tillbaka åkte jag hem å nu ligger jag på soffan helt utslagen.

Jag va ju så jävla klantig oxå, skrev ju att jag skulle till banken. Dit drog jag dock aldrig för jag glömde pappret hemma. Smart tjej. Så blir en sväng in imorgon igen. Men det gör inget, måste ändå till systemet å kanske fixa klipptid, beroende på när jag vaknar. Haha. Ska bli så skönt att sova länge imorgon.


Världens skönaste skor. Dock köpte jag dom i annan färg ;)


Men nu ska jag gå å laga middag å prova outfit till helgen. Sen är det träning.


//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0