Seg tjej

Herregud va jag är trött. Det är helt sjukt. Va som sagt med Jossan å Josse igår. Vi satt först här ett bra tag å sen drog vi till Whiteroom. Jag gillar inte riktigt det stället, men det va en väldigt trevlig kväll iaf :) Kom hit ganska sent å somna väldigt omgående.

Vi vaknade ganska tidit, därav anledningen till att jag är så trött. Har varit en riktigt segdag. Vid åtta kom Jossan, Micke å Andreas hit oxå för att hämta Jossans grejer. Det va perfekt tajming, för då fick jag även middagssällskap. Va ju hur trevligt som helst :)

Men nu ska jag hoppa ini duschen. Å sen är det sovdags för hela slanten. Skola imorgon igen, ska va typ på Sveaplan. Ingen aning om vart där vi ska va. Så vi möts i god tid innan å tar oss dit tillsammans.



Hur har er helg varit?


Sov gott! //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0