Right now

Suck. Jag är en klant. Jag tänkte gå å sova ett litet tag då det blev ganska sent i natt innan jag tog tag i lite plugg. Tanken va att gå upp tre, men inte det inte. Jag vaknade strax efter fyra. Lyckat. Men har fått lite gjort, med betoning på lite.

Nu är det dessutom dags att laga mat. Tror det blir nudlar. Pallar inte med makaroner en dag till den här veckan. Sen ska jag röra mej mot träningen. Tar nog med boken på tåget å kollar lite på det som vi ska ha föreläsning om imorgon.

Jaja. Det är va jag har för mej just nu. Inte direkt kul. Men snart är det helg! :D Skönt ska det bli. Å på lördag ska jag träffa Josse å Jossan! :D Jag är såå glad <3



Dessa två tokar ska jag träffa :D Big Love!


//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0