Punkt slut.

Okej. Jag måste säga en sak till er alla nu. Först å främst är det märkligt att Emilia inte bloggat på typ hur länge som helst, säger att hon inte kan lägga in bilder å nu gör nedanstående äckliga inlägg. Men men.

Det jag ska säga är att jag är så jävla trött på aikare. Visst dom vann derbyt i hockey igår, jättebra gjort. MEN det spelar egentligen ingen roll hur det går nu. Hockeyn har 55 omgångar plus slutspel, å det här va femte matchen så jag tycker inte dom ska va allt för nöjda redan nu.

Dessutom ligger dom på kvalplats i fotbollen, så dom kan ju verkligen inte komma med nåt. Dom kan ju inte ens försöka retas. Dessutom är det fotbollsderby på söndag. Ska bli så jävla underbart att se Djurgården peta ner äckliga AIK till Superettan. Cant wait! :D

Så det jag vill ha sagt är att jag skulle inte va så kaxig om jag va ni. Tror ni får svårt att hålla er kvar i hockeyn, lär ju visa sej efter alla 55 omgångar å i fotbollen ligger ni riktigt riktigt illa till. Punkt slut :)



//Emma

 


Kommentarer
Postat av: lucke

Tjenare, planer för dagen? :)

2010-09-29 @ 14:56:14
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Haval B Aziz

sv: åhh va kul :D..

tack det gjorde jag haha :D

kjam

2010-09-29 @ 15:52:56
URL: http://havii.blogg.se/
Postat av: Malins Krille!

Du borde bli lagkapten nästa år! du blev ju supergrym när du fick bindeln! hejja hejja!

2010-09-29 @ 19:46:33
Postat av: Emma

Hahahaha kul MALIN!!! ;P

2010-09-29 @ 21:46:12
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0