Plans

Här ligger jag typ halvdöd hemma på soffan å smsar å smider planer med Emilia... inför nyår. Ja ni hörde rätt, NYÅR. Jag trodde jag läste fel när Emilia frågade mej, men nej, nyår stod det. Jag sa att det är hur lång tid kvar som helst, hon svarade att det va 133 dagar kvar. Hon har en jävla bra koll på dagar den tjejen. Jag visste inte ens vilken vekodag nyårsafton va på :P

Hur som helst. Om det blir som vi hoppas å om alla är på, kan det nog bli hur bra som helst. Jag är redan taggad i så fall. Jag som normalt sett hatar nyår. Men det här kan bli bra. Haha. Ajaa, återstår å se hur roliga alla är bara ;) tihi.



Bild på mej å Josse från förra nyår :) (törstiga tjejer)


Hur mår ni idag?


//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0