Perfekt slut

Nu är jag hemma igen. Kom nyss innanför dörren. Fick låna med mej en bil hem så jag kom hem lite fortare. Mamma hämtar den imorgon efter jobbet så :)

Jag va ju som sagt ner å kollade på Emils match. Där fick jag beskåda den absolut sämsta domare jag nånsin sett. Då bör det tilläggas att jag har sett å även haft en hel drös sopor till domare. Men den här tar ta mej fan priset. Jag är inte den enda som känner såhär heller. Tydligen är det livliga diskussioner på forumet om hur dålig han är. Alla lag tycker han är sämst, det säger nog ganska mycket? Om matchen i övrigt kan jag säga att domaren inte gillar Håbo.

Över till nästa match. Direkt efter Emils match åkte vi hem (alltså hem till min familj i Bålsta, är förvirrande det där). Vi började kolla på Djurgården - Örebro å duka inför middagen. Grillat. Så jävla gott. Å inte nog med att maten va god, Djurgården vann även med 2-1 å ligger nu på en femte plats i tabellen. Grymt! Kan även säga till er som undrar att AIK ligger på kvalplats ;) Hohohoho.

Nu ska jag fortsätta äta godiset jag hittade här hemma å kolla lite på Mamma Mia. Borde plugga, men jag är trött. Haha.



Så vackert!!!



//Emma


Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

Tja!, cool blogg du har :)..Ciao

PS: bloggdesign tävling på gång, ta en titt på bloggen..

2010-09-13 @ 05:02:46
URL: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0