Onsdag

Onsdag. Lillördag. Ingen träning. Har slutat skolan. Kan det bli bättre?

Klockan är bara kvart över tio å ja har redan haft en lektion i skolan typ. Vi fick sluta tidigare så då åkte jag hem. Jag ska tillbaka senare ikväll då det är kräftskiva å lite andra trevligheter. Men nu försöker jag plugga lite. Tänkte iaf försöka läsa några sidor i den feta boken vi har.... på engeska. Så det går så himla trögt. Men jag ska kämpa vidare.

Förmodligen kommer en från klassen hit lite senare så ska vi fixa oss å så inför kvällen, det ska bli trevligt. Måste ju börja knyta lite kontakter ;) haha. Men nu ska jag återgå till skolböckerna.






Va har ni för planer för dagen?


//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0