Onsdag

Jag ligger här hemma på soffan å bara tar det lugnt. Känner mej faktiskt lite bättre idag, men har haft jätteont i halsen under natten. Knas. Jag väntar på att Sarah ska höra av sej så får vi se om hon ska hit ikväll eller inte. Mycket bra på tv ikväll iaf. Dessutom är jag ledig imorgon. Kan ju inte bli bättre. Längtar även till helgen. Tror det kommer bli en riktigt bra helg. Lugn, men rolig. Hoho.

Jag vet inte riktigt va jag ska skriva mer, är inte så mycket som händer dessa dagar då man är sjuk. Man gör mest ingenting. Jag va iaf duktig å fixade en bra frukost. Alltid något. Haha. Men jag kan bjuda på en låt istället så hörs vi senare.






//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0