Måndag

Idag har jag kommit fram till en grej. Måndagar är utan tvekan den värsta dagen. Jag är så trött så jag va sjukt nära på att somna på förelsäningen även fast jag kämpade hårt med att hålla ögonen öppna. Nu är jag hemma iaf å har precis mailat in ett grupparbete.

Jag har ett problem oxå. Jag är hungrig. Men om jag lagar lunch nu så måste jag även laga middag senare. Å det är ju jättejobbigt att laga mat två gånger på samma dag... Så jag funderar på att kanske äta några mackor till lunch å sen laga en rejäl middag? :) Sounds good huh? ;)


Dock blir inte min exakt såhär. Jag tänkte lägga på ost ;) (kanske blir några kakor till oxå).



Aja, magen skriiiiiker. Hörs sen.



//Emma

 


Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

sv: herligt :).. med mig är det bra tack.

vad göres?

kjam

2010-09-06 @ 15:34:19
URL: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0