Måndag

Dålig update här i bloggen nu igen. Men det har trots allt varit helg å det har varit full rulle hela tiden. I fredags va jag ju med Linda vilket ni vet. I lördags va det match, det gick skit, kan dessutom ha varit den värsta matchen jag spelat. Har aldrig nånsin sett så mycket regn, kändes som man hade gjort klädsim. I paus va det bara att vrida ur båda tröja å shorts. Kallt som tusan va det oxå!

Efter matchen blev det godisstoppet å donken. Lite plåster på såren. Efter det åkte jag å Sarah hit å väntade på Emilia. Utgång stod på schemat. Dock skulle inte Sarah med, så hon åkte hem, å Emilia mådde dåligt så hon åkte oxå hem. Så jag mötte upp några Bålstagrabbar å drog ut med dom. Det blev White room, även fast jag inte är nån större fantast av det stället. Men det va hur som helst en trevlig kväll.

Igår va jag grymt seg, men pallra mej till Väsby för att käka med några schööööna tjejer å kollade på herrarnas sista hemmamatch, dom vann med 1-0. Grattis till dom! :) Efter det blev det raka vägen hem å lite chips innan jag däcka på soffan.

Idag har jag varit i skolan. Längre än vanligt då jag kom dit nio å åkte hem två. Har varit jätteduktig å gjort några uppgifter oxå. Nu står middag å träning på tur, eller aa, snart. Vet bara inte riktigt va jag ska käka till middag. Men det blir väl nånting av det som finns hemma. Har inte alltför mycket att välja mellan. Haha.





Hur har er helg varit?



//Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0