Lördag

Godmorgon allihopa! Sovit gott? Det har jag iaf. Gårdagskvällen spenderades hemma hos Emilia med fotboll, svull å akrobatiska övningar. Haha. Sen va vi båda väldigt trötta, så jag rörde mej hemåt å somna ganska direkt.

Idag står match på schemat. Kvarnsveden hemma. Det ska bli kul å jag har en bra känsla :) Efter matchen ska jag hem å fixa lite å efter det kommer mina hjärtan hit. Jag har saknat dom så mycket å det ska bli så jävla kul att träffa dom ikväll! :D









Bör jag tillägga att vi var smidigare när vi va yngre? ;P



Mina favoriter :) <3



//Emma


Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

Tjohooo...hur är de läääääääget? :D hade bäst

2010-09-04 @ 21:06:20
URL: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0