Kors i taket

Det sjukaste hände precis! Jag gick som vanligt in här på bloggen för att skiva några rader. Å när jag kolla så hade Emilia varit inne å skrivit?! :O Va hände där? Jag är nästan i chock, men en bra chock ;) Hoppas hon börjar skriva flitigare bara. Även lite bilder vore trevligt ;) Jag har nyss vaknat å kollat igenom posten. Har hittat mitt röstkort nu. Tack gode gud. Vore skitjobbigt om jag inte hade fått det. Men måste ta reda på hur man poströstar. Annars måste jag åka till Bålsta på söndag, å det låter ganska jobigt i mina öron. Men snart kommer pappa förbi å sätter upp spegeln å sen blir det måååla för hela slanten å några timmar innan det är dags för käk å sen träning. (VAFAN HAR HÄNT MED BLOG.SE?!?!?! HÄR SKA DET VA EN BILD, MEN DET GÅR INTE SÅ NI FÅR NÖJA ER MED EN JÄVLA MASSA TRÅKIG TEXT) Hörs senare! //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0