Hemma igen

Nu är jag hemma igen. Så typiskt, jag åkte till kiropraktorn men han hade gått för dagen. Haha. Men så går det när man har drop in tid, jag orkar ju aldrig ringa å kolla om han är där först. Men men. Så det va bara att vända å åka hem igen. Passade på att handla på vägen tillbaka så nu har jag allt jag behöver inför middagen. Kanon.

Sitter å kollar på top model. Jag har sett den här säsongen förut, men dom går ju om å om igen hela tiden så jag kollar gärna igen. Gillar programmet så varför inte. Går så bra tid oxå, 16-17 så efter det är det dags att laga middag :) Är hungrig. Har inte ätit nåt sen frukost, inte ens godis! Hör på den ni.





//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0