Hej hopp!

Ett bloggtillfälle har äntligen dykt upp. Datorn är på och idolavsnittet som gick ikväll som jag gärna vill se har inte kommit upp på tv4 play ännu, så vad kan man fördriva tiden bättre med än att blogga? Facebook såklart, eller kanske lite mer "vuxnare" grejer som att betala räkningar osv? Tur att jag är tjej och kan göra två saker samtidigt :)

Ja vad har hänt den senaste tiden?
Den helgen som nyss varit var den bästa på länge, match mot Enskede och 3 härliga (och nödvändiga) poäng togs!
Annars under helgen så har jag inte gjort något speciellt, var på bio på lördagskvällen Knight and day med Tom Cruise och Cameron Diaz i huvudrollerna - mycket bättre än vad jag trodde att den skulle vara!
Den hade det mesta, action, romantik, komedi. Så jag är glad att vi såg den filmen för jag var lite skeptisk mot den när jag tidigare sett trailern..

Hela förra halva veckan låg jag sjuk. Fick feber i tisdags kväll och låg hemma ons, tors, fre. Så dom dagarna kunde jag inte göra så mycket mer än att bara ligga nerbäddad i sängen. Sjukt tråkigt att ligga hemma, dessutom så nöter man ut alla sköna sovpositioner när man ligger i sängen hela tiden så tillslut är det inget som är skönt.

Det var lite om den senaste tiden, ska verkligen försöka slänga in ett inlägg varje kväll innan jag sätter mig för att kolla på idol men det beror helt och hållet på ork, lust och om jag har något intressant att skriva om. Men ska försöka, har dock inte lovat något.

Hoppas ni haft en grym helg!

http://www.bittenandbound.com/wp-content/uploads/2009/11/Cameron-Diaz-and-Tom-Cruise-Knight-Day.jpg



Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0