Heeelg!

Ja ni läste rätt. Nu är det helg för mej. Har slutat för dagen å är ledig imorgon. Skönt som fan. Snart ska jag röra mej in mot stan, ska till kiropraktorn, handla å kanske shoppa lite. Funderar på att klippa mej oxå, är dags, å jag har lust, men jag gillar det inte, blir aldrig nöjd. Haha.

Funderar på om jag ska käka nåt litet innan stan eller i stan. Svårt det där. Måste kolla hur det ser ut på kontot oxå. Appropå det så ska jag förbi banken oxå. Spännande. Har dessutom röstat idag oxå, så jag slipper göra det på söndag. Bra tänkt av mej!

Väldigt rörigt inlägg, men hoppas ni förstår ;)




Haha jag å Sarah gjorde kärleksvåfflor igår! :D


Nu ska jag röra mej. Hörs sen.


//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0