Godnatt

Jag har kommit hem från träning, skvallrat till Sarah å lagt mej på soffan å ätit chips. Jag kollar på idol på tv4 play. Det sjukaste hände. Helt plötsligt stängde programmet av sej å sen när jag gick in på det igen så fanns inte dagens program där? Sjukt! Men nu är det tillbaka igen, så måste måste måste kolla klart. Är ju faktiskt riktigt spännande.

Imorgon har jag föreläsning några timmar på förmiddagen å innan jag åker dit kommer mamma hit å lämnar en bil! Sen ska jag bara hem å packa ihop lite grejer innan jag åker till Bålsta över helgen. Bli mys med mamma å Emil :) Ska bli en riktigt skön helg faktiskt. Skönt att jag kan ta bilen oxå så slipper jag släpa alla grejer på tåget :) hihi.

Sen kan jag även säga att jag har övertalat Sarah så hon har lovat att åtminstone skriva ett inlägg till er imorgon. Bra va? :D



Men nu ska jag kolla klart idol å sen blir der sovdags omedelbums!

Sov gott å dröm sött.


//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0