Godnatt

Efter en träning i spöregn så man såg ut som en dränkt katt efter å en riktigt mysig kväll med Linda så säger jag nu godnatt. Träningen va rätt rolig trots det hemska vädret. Linda hämta sen upp mej i Rotebro å vi åkte hit, käka mat, kolla idol å snacka en massa skit. En perfekt fredagskväll.

Imorgon har vi jätteviktig match så jag ska gå å sova nu så jag orkar upp tidigt imorgon för att hinna äta både frulle å lunch innan. Janna är så snäll å kommer å hämtar mej så jag kommer till samlingen lite snabbare.

Om ni inte har nåt för er så spelar vi i Västerås klockan 14 imorgon. Bara att kika förbi ;) Sov gott å dröm sött allihopa, när ni nu ska sova ;)



Lagbild från Turkiet. Kan dock tänka mej det är en aning kallare imorgon...


Va ska ni göra i helgen?


//Emma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0