Godmorgon

Nu är jag vaken å uppe. Är ju ledig idag så blev lite sovmorgon. Jag mår mycket bättre så tänkte mej försöka på att träna idag. Har jävligt ont i ryggen bara. Haha. Men jag ska försöka pallra mej iväg till kiropraktorn idag så då blir det åtgärdat iaf. Annars så måste jag handla lite idag, funderar på att käka lax å potatis till middag, så måste handla just potatis. Haha. Kanske kan måla lite oxå? Så får det nog bli. Har ju sen träning idag så man hinner göra en jävla massa innan ;)

Men först innan jag gör nånting annat så blir det frukost. Ska göra mej en ordentlig frukost för jag är jätehungrig å riktigt sugen på frukost. Det är ju faktiskt dagens viktigaste måltid ;) hihi




Ibland är man lite sådär extra snygg ;)



Förresten, det här är mitt tionde inlägg i rad. Vart har Sarah å Emilia tagit vägen? :O Kan inte ni tjata lite på dom? :)



//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0