God natt

Här sitter jag mätt å belåten. Nästan lite för mätt. Sarah har åkt å Emilia sover på soffan. Ni hör ju själva hur roligt sällskap man har ;) Men det blir mer godis till mej ;) Men ärligt talat så är jag lite trött jag med så jag ska nog börja röra mej mot sängen tror jag.

Kvällen har varit riktigt mysig. Vi åkte å handla, laga mat (tacos), kolla idol å såg lite på början av Avatar. Sarah å Emilia blev lite sura på mej att jag inte va så inne i filmen. Men jag orkade inte tänka. Haha. Sen drog Sarah så jag å Emilia har kollat på en gammal film sen jag gick i sexan å vi hade ett uppträdande med skolan. Haha kul man va på den tiden. Allt skulle man va med på.

Imorgon ska jag upp hyfsat tidigt å röra mej mot Bålsta. Blir fotbollstittande å kräftätande. Mycket trevligt. Får se va som händer efter kräftätandet, om det blir chill eller Rilles. Dock blir det en nykter kväll för mej då jag inte får dricka nu när jag går på antibiotika (?).





Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll/natt så ska jag bära Emilia till sängen ;)



Puss å kram! //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0