God morgon!

Återigen en måndagmorgon. Faktiskt inte så hemsk denna vecka. Det känns ju bra. Nu tänker säkert ni "Jaha, så har hon sovmorgon". Men då kan ni tänka om. Ingen sovmorgon idag inte, däremot så har jag slutat å kommit hem för dagen. Men det är ju stor skillnad, visst?

Va står på schemat den här dagen då? Jo men jag ska kolla min post, sova lite (sov riiiktigt dåligt i natt så har inte fått många timmars sömn), måla klart köket har jag tänkt å sen är det även träning. Ska bli riktigt kul att träna, har inte gjort det nu på en vecka. Men får se hur det går med tanke på att jag fortfarande knaprar piller. Men det ska nog gå bra.







Va har ni för planer för dagen?



Nu ska jag hämta posthögen jag samlat ;P



//Emma


Kommentarer
Postat av: Alvinjuni

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

2011-02-10 @ 12:42:10
URL: http://alvinjuni.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0