Freedag

Äntligen fredag. Jag har ju varit ledig idag, men jag har varit väldigt effektiv måste jag säga :). Ställde faktiskt klockan i morse dessutom. Det ni! Jag åkte iaf till Mörby Centrum för att dela gå till banken, gå på systemet å sen se om jag kunde få klipptid.

Ungefär en å en halv timme efter det att jag gick hemifrån va jag klar med allt. Det snackar jag bra jobbat! Jag hade sån tur att när jag fråga om klipptid så fanns det en om fem minuter, så jag tog den. Så nu har jag bra mycket kortare hår, skönt, men ovant.

Innan jag åkte hem blev det även en lunch på tacobar. Väldigt gott måste jag säga. Nu sitter jag iaf hemma å väntar på att Sarah ska höra av sej. Ska kanske åka å möta upp henne lite tidigare idag innan träningen. Det beror lite på när hon slutar. Annars ska jag göra ungefär ingenting i nån timme till innan det är dags att röra sej mot Väsby.



Ikväll blir det mysmysmys med Linda :) Det ser jag verkligen fram emot. Va sååå länge sen jag träffade min lilla pingla.


//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0