Fredag!

Äntligen fredag! Låter kanske lite skumt att jag säger det som har legat i sängen tis, ons, tors å nu tycker det är skönt med helg. Men jag har ju varit så ensam så nu kan jag iaf träffa lite människor :) Dock är jag helt sänkt, typ. Alla piller gör mej trött. Det står att biverkningarna kan va trötthet å så. Så är galet trött å lite småyr. Men det går väl över nån gång förhoppningsvis.

Dock är det lite jobbigt med dessa symptom då jag egentligen skulle behöva plugga lite. Men jag måste nog vila lite innan jag kan börja. Mina ögon orkar knappt hålla sej uppe. Det är knas. Hade för ett tag sen en här som pratade dörrar med mej. Han frågade om jag hade råd att köpa en dörr för 24900 svenska riksdaler. Jag måste erkänna att jag inte direkt va överdrivet sugen på detta. Framförallt inte nu när man pluggar å inte har nån inkomst. Men om jag va gjord av pengar så hade jag nog slagit till ;)

Men nu ska jag iaf vila lite innan jag tar upp böckerna. Pappa kommer hit å sätter upp lite hyllor sen oxå. Schyyyyrans! :D


Jag förstår det inte. Hur kan en helt vanlig jävla ytterdörr kosta 24900? Det låter bra sjukt i mina öron ;P



//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0