Fredag!

Dåligt med bloggandet idag, men det är ju trots allt fredag å jag har haft fullt upp. Dagen började med att mamma kom å lämna en bil. Sen bar det av mot skolan, va en riktigt kort dag. Jag åkte hem å packade för att sen åka till Sarah i Kungsängen å kola Gossip girl. Fyra avsnitt hann vi med, bra jobbat av oss.

Efter det åkte jag till Bålsta, skjutsa Emil till träningen, hämta mamma vid tåget å sen laga vi tacos. Blev middag framför idol å sen dobidoo. Nu stängde Emil in sej på rummet så jag ska slå mamma i kort! Kanon. Blir sovdags tidigt oxå. Riktigt viktig match imorgon. Jag är sjuuukt nervös...



HÖHÖHÖHÖHÖ! :)


Sarah har fortfarande inte bloggat, men hon har en timme å 57 minuter på sej ;)


//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0