Förlåt

Jag måste bara be er alla om ursäkt. Jag är nyss hemkommen från herrarnas match som jag så fint annonsera ut här på bloggen. Det va riktigt mycket folk på plats, å jag tror faktiskt dom har mej att tacka eftersom jag skrev det här i bloggen.

Det jag vill be om ursäkt för är att BSK tyvärr förlora trots att ni alla pallra er dit å visa erat stöd. Skit är va det är. Jag tycker faktiskt inte riktigt resultatet spegla matchen. Men vem har sagt att fotboll är rättvist?

Vi får hoppas på en revansch uppe i Falun på lördag. Kom igen nu grabbar!



Vårt duktiga herrlag :)


//Emma


Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

sv: faktiskt, såg en dokumentär på svt om sömn, sover man för lite, löper man större risk att få sjukdommar o shit.

2010-09-29 @ 23:06:36
URL: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0