Ett inlägg från lilla mig..

Min dator används näst intill aldrig längre, dessutom vet jag inte hur  man bloggar från mobilen - därav har mina inlägg uteblivit och det är under en lång tid.

Inte speciellt mycker har hänt under den här långa tiden, dagarna kommer och går som vanligt och dom ser nästan likadana utan, jobb och träning. Sen kan det hända att det slinker in lite andra saker där emellan men det är inget som är värt att ta upp i bloggen nu när det är gårdagens nyheter liksom ;)

Nu ska jag se på idol på tv4 play, missade ju avsnittet pga av träningen, dagens träning var btw väldigt rolig :)

Hoppas ni har översikt med att det inte blir så många inlägg från min sida, gör iofs ändå inget, skriver ju bara massa ointressanta saker ändå :) Men Emma sköter ju bloggen exemplariskt. Cred till henne! Det är hennes förtjänst att vinnandekomplex fortfarande lever.

Men sov gott och dröm sött!! Så håller vi tummarna för att det blir en bra fredag och en ännu bättre lördag :)

Nu blir det bara mörkare och mörkare .. snart är vintern och NYÅR här!


Kram. Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0