...

Träningen gick bra. Va sviiiinkallt ute. Eller det va inte så kallt om benen även fast jag bara hade shorts, men ansiktet förfrös typ. Vi fick även ledig från träningen imorgon. Så nu är det bara att ladda inför lördagens match :)

Imorgon måste jag till skolan i typ en halvtimme. Efter det ska jag nog till Mörby centrum en sväng innan jag ska hemåt. Linda, en barndomsvän som nu bor i Helsingborg sa förra veckan att hon ska upp till Stockholm så vi ska nog göra nåt imorgon, om jag får tag på henne. Blir väl lite mat å skitsnack å sånt är ju alltid trevligt, framförallt när man inte träffas så ofta.

Annars då? Jo tack. Det rullar på. Jag behöver plugga, men jag har verkligen ingen lust. Bläää. Ligger å väntar på idolomröstningen iaf. Försökte även hitta dagens program på nätet, men det hade inte kommit upp än tyvärr.

Men nu ska jag försöka iaf hämta en lapp. Haha.



Söta lilla Linda :)


//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0