...

Det gick fortare än jag trodde att laga maten så den är både färdiglgad å uppäten. Måste dock påstå att jag ätit godare. Jag fattar fan inte hur man steker lax på bra sätt :/ Men men. Dessutom svider mina ögon ihjäl. Tror jag lyckades få nån giftig ånga i ögonen vid matlagningen ;)

Nu över till nåt mycket roligare. Vi har nu betalat in första inbetalningen inför Åreresan över nyår. Fyyfan va kul det kommer bli. Kommer spåååååra. Dock har Sarah å Emilia börjat snacka om att åka på längden istället för utför? Jävla fjollor! ;)





Hur som helst kommer det bli GRYMT!

Nu ska jag börja röra mej mot träningen snart. Åker lite tidigare, har ändå inget bättre för mej.

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0