Effektiva dagen..

.. fortsätter! Jag har byggt möbler för fullt, pallar å skrivbord. Bra jobbat av mej. Snart är det dags att laga middag å sen åka till träningen. Har ingen aning om va jag känner för att äta. Jag är typ inte sugen på nånting just nu. Jobbigt. Men det blir väl köttbullar eller nåt för ovanlighetens skull. Haha.

Hoppas det blir en rolig träning idag, vädret är iaf fint även om det är lite kallt. Men jag springer mej varm ;) Kommer bli en spännande kväll. Jag å Benji håller på att fila det sista på dagens odds. Här ska vinnas pengar ;) haha. Så måste hem å hålla koll på alla resultat sen :D

Dessutom är jag ledig imorgon, men vi ska till skolan iaf å plugga lite, men det är först senare, så har sovmorgon. Wihooo. Så ikväll blir det tv-tittande, måste ta igen dom program jag missat.





Hörs efter träningen.

//Emma

Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

sv: nice nice, det är fint tack :)..

görs då?

kjam

2010-09-28 @ 17:13:43
URL: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0