Dröm söta drömmar

Det är ganska svårt det här när man inte är särskilt van att blogga ofta, när vi startade en blogg där tre stycken skulle hjälpas åt, att hålla igång den själv. Men jag gör mitt bästa. Sarah å Emilia har övergett mej här, men jag försöker. Därför får ni gärna komma med förslag på va ni vill att jag ska skriva om :)

Det har återigen varit en väldigt lugn dag. Dock känner jag mej lite bättre. Hela familjen kom hit ett tag å kollade på idol med mej. Det är ju ett fantastiskt program måste jag säga. Jag förstår inte hur många människor som helt saknar självinsikt det finns. Dom måste ju snart tagit slut?

Nu börjar det iaf bli dags för mej att sova. Jag är trött å måste försöka plugga LITE imorgon iaf. Sen på kvällen blir det mysfredag med Sarah å Emilia. Vi ska äta tacos å kolla på idol. Kan inte bli mycket bättre. Kan hända det blir en film efter det oxå, men det får vi se imorgon :)





Sov gott å dröm sött nu alla söta!

//Emma

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tycker du gör ett bra jobb med bloggen fastän du är i princip själv :)

Jag väntar med spänning på finterna ;)

2010-09-10 @ 07:59:16
Postat av: Emma

Jag veeet! Det är verkligen världens bästa förslag. Men till det krävs Sarah (jag vill inte glänsa för mycket liksom ;)) å hon är aldrig här längre :(

2010-09-10 @ 12:04:40
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0