Apotek

Hej jag heter Emma å jag har öppnat apotek. Om det är nånting ni behöver är det bara att komma förbi. Jag är ganska säker på att jag kan ha allt man behöver. Men ring gärna innan å boka tid så inte lägenheten blir överfull ;)



Sen kan jag även meddela att det är halsfluss jag fått. Jävla skiiiit. Jag kom in till doktorn eller va hon va för nåt på vårdcentralen. Jag hann knappt gapa innan hon säger: "Halsfluss. Det är väldigt sällan det syns såhär tydligt". Jaha, lycko mej då. Kul jag kunde göra hennes jobb lätt ;)


//Emma


Kommentarer
Postat av: Malin

emma! du uppdaterar bloggen oftare än vad kissie gör nu ju. snart är det du som är sveriges största bloggare ;)

2010-09-08 @ 20:29:02
Postat av: Emma

Jag vet, jag har länge tyckt det är skandal att jag inte är det ;) Har du nån aning om vart Sarah å Emilia har tagit vägen här i bloggen? :S

2010-09-08 @ 23:27:17
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0