Vinter

Jag är helt å hållet redo för vintern. Den kan komma imorgon å jag är redo! Visserligen vill jag inte ha vinter, men man måste ju fortfarande va redo ;) Idag har jag handlat vantar, vinterskor å jacka. Jag är supernöjd! Vilken dag. Sarah va till mycket god hjälp så jag kunde hitta allt jag behövde.

Vi kom precis innanför dörren efter några timmar på stan. Sjukt att Hammarby klarade sej kvar i Damallsvenskan. Dom spelade till sej nytt kontrakt i sista matchen. Måste erkänna att det trodde jag inte. Snart är det hockey på g. Jag är taggad.

Måste även säga att Sarah skrev att jag lät som om jag rökt i tjugo år. Visst, det kanske låter så, men det är verkligen inte va som hänt. Här hör ni en som aldrig tagit ett bloss i hela sitt liv. Ingen av oss här i bloggen har testat så stor applåd till oss! ;D


Den här jackan blev det. Hoppas jag blir lika snyg på köpet! :D



//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0