Tapetsering på G

Veckorna bara flyger förbi, känns som om det bara är tisdag idag men så är det fredag imorgon och sen heeeelg! Underbart!

Jag som trodde att vi skulle till Norra Brunn imorgon hade så fel så, det är ju först om en vecka som vi ska dit. Tråkigt då min planerade helg sprack men en lugn fredag (och kanske lördag) skadar ju inte.
Kan passa på att träna och göra massa annat nyttigt som jag borde göra när jag har tid men aldrig orkar, dessutom ska jag och mamma till Ikea på söndag och kolla på massa kul till mitt rum :)

Det var iofs tur att det var nästa fredag och inte den här, för nästa fredag kommer roligare komiker dit, t.ex. Özz som jag ville se, yeeey ;d

Sitter i Bergshamra och kollar på tv med Emma, snart kommer pappa hit så vi kan börja tapetsera, bilder kanske kommer när de är klart :)




Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0