Underbart!

Jag är så jävla glad. Skönaste segern ever! :D 1-0 å det va verkligen en kämpainsats av alla i laget. Jag är så stolr över oss å allas insatser :) Det blir självklart spel i div. 1 nästa år oxå. Ville ju bara göra det lite spännande ;)

Dagar som dom här förstår man verkligen varför man håller på med fotboll. Sån sjuk glädje :D Bästa av allt är att vi är det enda laget Gustafs inte tagit poäng mot. Dom har inte ens lyckats göra mål på oss. Hihi. Nu är vi lediga nån vecka, kan behövas. Jag ska ladda hela veckan inför lagfesten på lördag. Då jävlar. All in, inget annat räknas :D


Kärlek :D <3



//Emma


Kommentarer
Postat av: Amanda Looma

haha vet du jag har faktiskt skrivit fel, den kommer från vero moda i gallerian i stan :)

2010-10-18 @ 14:00:56
URL: http://amandaloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0