Träningsdags

Nu är klockan halv fyra å jag är på språng på väg till träningen. Eller aa, inte riktigt än, men om tjugo min måste jag gå till bussen. Vi har träning på Vilunda idag å ska träna på naturgräs. Ovant kommer det definitivt kännas.

Eftersom vi inte tränar på Bipen idag så har jag tagit med mej alla träningskläder hem... trodde jag. Haha jag har glömt fotbollsstrumpor. Lyckat. Men ett samtal senare så va det fixat. Söta Malin tar med sej ett par strumpor till mej. Snäll tjej det där ;) haha. Men om nån vill se det så kan jag ju alltid ta benskydd å vanliga strumpor. Bara tejpa fast benskydden direkt på benet. Kommer bli sjukt snyggt.


Gammal bild från Håbotiden med match i Alliansen :)


Vi hörs kanske lite senare ikväll om tid ges, annars hörs vi imorgon.


Ha en trevlig kväll!



//Emma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0