Tisdag

Tjaba tjena hallå. Idag har nytt rekord slagits. Jag kom hem från skolan först nu!!! Har dessutom varit där sen nio. Stjärna i kanten till mej. Vi hade föreläsning till elva, men vi drog vid tio å satte oss å plugga. Vi har nämligen en redovisning som ska göras på torsdag å sen även en massa frågor vi måste svara på tills imorgon. Så vi va duktiga å satt tills nu.

Jag är sjukt trött då jag inte kom i säng förrän kanske två igår. Men snart är det träning. Kanske hinner ta en powernap, men sen börjar det bli dags att röra på sej. Imorgon är jag ledig heeela dagen, ingen skola å ingen träning, men jag ska möta upp Viann vid elva å plugga klart inför torsdagen. Har x antal minuter kvar att få ihop till redovisningen.

Det stör mej dock att det är så mycket bra som går på tv nu för tiden. Man hinner ju inte göra nåt annat då man fastnar vid tvn. Typiskt!



Plugghörnan idag, ni ser ju själva hur flitigt det ser ut ;)


//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0