Soffligg

Jaaa, mitt tittande på top model råkade leda till en lite powernap. Det va välbehövligt. Men blev mindre tid till det andra. Höhö. Jag fick även tag på Linda å hon kommer hit om ett litet tag. Åh va kul det ska bli :) Va så länge sen jag träffa henne så jag nästan skäms.

Jag har även kommit fram till att man inte blir mätt på nudlar. Det va det jag palla fixa till lunch. Kändes inte ens som nån skillnad när jag käkat klart. Så nu är det slut på ätandet av nudlar. Dock är det bra för det går snabbt å laga å är billigt. Men varför äter man? Joo, för att bli mätt.

Men nu ska jag typ klä på mej eller nåt å sen gå å möta Linda :) Ha en trevlig kväll allihopa :)



Bilden har absolut ingenting med nåt att göra. Men jag hitta den å blev sjukt sugen på choklad!


Va ska ni göra i helgen?


//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0