Snooorigt värre

Alltså jag har varit lite småförkyld ett par dagar. Men nu har det övergått till en rejäl förkylning. Alltså shit. Jag höll på att snora ner hela klassen idag. Så jag ber om ursäkt för det ;) Men hur som helst. Jag överlevde dagen, har även suttit i två timmar efter vi slutat med några jävla uppgifter. Fattade typ nada. Men hur som helst. Nu är det helg iaf! :D

Helgen blir lugn. Kan jag behöva faktiskt. Imorgon är det träning å sen blir det idol å gossipmys med Sarah. Ska även fråga henne om hon är sugen på shopping på lördag. Haha. På lördag kväll ska jag skjutsa mamma å pappa å sen ska jag å Emil på hockey å på söndag ska jag till Borlänge å spela sista seriematchen. VI MÅSTE VINNA...

Nu ska jag iaf bädda ner mej å försöka bli frisk till kvällens träning. Förresten så ska vi på Donken efter träningen idag :D Sjukt lycklig tjej ;) Va fakiskt jättelängesen jag va där. Svårt att tro, men så är det faktiskt.



Kanske ska slå till på stort idag? :D



//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0